Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla,jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Jokaisen tilauksen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Meillä pyritään mahdollisimman nopeaan toimitukseen ja yleensä paketit lähtevät samana tai seuraavana arkipäivänä siitä kun tilaus on saapunut. Kuitenkin ruuhkaisina aikoina tai tuotteen ollessa loppu varastosta, saattaa toimitus kestää hiukan kauemmin. Jos tuotteiden toimitus jostain syystä viivästyy huomattavasti, olemme yhteydessä sinuun.

  • Toimitusaika 1-4vrk, riippuen varastotilanteesta.
  • Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä erikseen sähköpostilla.

Mistä voin noutaa pakettini?

PostNord MyPack Collect -pakettipalvelu toimittaa tilauksesi nopeasti ja turvallisesti lähimpään noutopisteeseesi. Noutopisteitä on Suomessa 1 100, ja niitä ovat Matkahuollon toimipisteet, Valintatalo- ja Siwa-myymälät sekä useat K-Marketit, R-kioskit ja Tokmanni-myymälät.

  • Voit valita itsellesi sopivimman noutopisteen kassalla.
  • Kun paketti on toimitettu, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä.

Toimitukset

Suomi -Toimitus on aina ilmainen yli 50€ tilauksiin

  • Alle 50€ tilauksiin tulee toimituskulut 5,50€/lähetys.

 Toimitus ulkomaille

Toimitamme tilauksia listassa mainittuihin maihin. Toimituksen hinnat vaihtelevat maittain, mutta kaikkiin yli 100€ tilauksiin toimitus on ilmainen.

MAA HINTA Arvioitu toimitusaika
Ruotsi 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 3-5 työpäivää
Tanska 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 3-5 työpäivää
Norja 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-7 työpäivää
Saksa 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-6 työpäivää
Itävalta 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-6 työpäivää
Luxemburg 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-6 työpäivää
Alankomaat 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-6 työpäivää
Belgia 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-6 työpäivää
Viro 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 2-4 työpäivää
Latvia 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 2-4 työpäivää
Liettua 10 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 3-5 työpäivää
Iso-Britannia 15 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 5-7 työpäivää
Ranska 15 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 5-7 työpäivää
Italia 15 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 5-7 työpäivää
Espanja 15 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 5-7 työpäivää
USA 30 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 6-10 työpäivää
Sveitsi 30 € ILMAINEN toimitus yli 100€ tilauksiin 4-8 työpäivää

Tuotteen palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaminen on Suomen osalta maksutonta. Ulkomaan tilauksissa perimme toimitusmaksun palautuksista. Huomaa: Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tuotteen, olethan aina ensin meihin yhteydessä joko sähköpostilla tai puhelimella. Kerro meille tilausnumerosi ja minkä tuotteen haluat palauttaa. Annamme sinulle lisäohjeet sekä lähetämme tulostettavan palautusosoitekortin. Jos sinulla ei ole tulostinta käytettävissä voimme lähettää palautusosoitekortin postitse.

  • asiakaspalvelu (at)flowkosmetiikka.fi
  • p.+358(0) 105675190

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu (at)flowkosmetiikka.fi tai p.+358(0) 105675190

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, tulee siitä tehdä välittömästi reklamaatio Post Nordille. Ota kuljetuspakkauksesta kuva, jossa vaurio näkyy hyvin, kuvaa myös rikkoontunut tuote ja lähetä meille osoitteeseen: asiakaspalvelu (at)flowkosmetiikka.fi

 Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan yhteyttä meihin, jotta voimme korvata vioittuneen tuotteen.